Pedagogikens problem : kulturella utvecklingskinjer och teoretiska spörsmål
Finna-recension
Pedagogikens problem : kulturella utvecklingskinjer och teoretiska spörsmål
Sparad:
Fysisk beskrivning |
ix, 141, [3] sivu : kuvitettu ; 21 cm |
---|---|
Språk |
svenska danska finska engelska |
Utgivningsuppgifter |
Vasa :
Åbo Akademi,
2000
|
Serie | Studier i pedagogikens teori och filosofi, 12. Pedagogiska rapporter / Österbottens högskola, Pedagogiska institutionen, ISSN 1236-3618; Nr 13. |
Klassifikation | |
Ämnen | |
Tillverkningsuppgifter | (Multiprint) |
Upphovsuppgifter | Michael Uljens (red.) |
Innehåll | 1 poster |
ISBN |
952-12-0621-7 pehmeäkantinen |
Relaterad / annan titel |
Pedagogikkens krise Pedagogiken som vetenskap i svenskt perspektiv The pedagogic paradox for why no didactics in England? On the nature of educational theories Intersubjektiviteetti - uusi paradigma kasvatustieessä? Pedagogikens existentiella karaktär Hermeneutisk vetenskapsteori som utgångspunkt för pedagogisk forskning Allgemeine Pädagogik in Finland during the 20th century |
Hämta fulltext |